Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013

Mini Sephora Haul


  Ή αλλιώς "Γιούχου,ψώνισα!".Ελάχιστα πραγματάκια βέβαια,αλλά είχα τόοοσο καιρό να πάρω κάτι που ακόμη κι αυτοκόλλητα να αγόραζα πάλι θα χαιρόμουν σαν κουτάβι που γύρισε ο ιδιοκτήτης του σπίτι μετά από μακρινό ταξίδι.



Συμβαίνει τώρα




  Πήγα λοιπόν μια βολτίτσα από Sephora για να χαζέψω,και είδα ότι έχουν εκπτώσεις που αγγίζουν το 70%!Ε δε γινόταν να φύγω με άδεια τα χέρια,είναι θέμα αξιοπρέπειας.Άρχισα να τριγυρίζω στο κατάστημα με ύφος κυνηγόσκυλου που ψάχνει να βρει το λαγό(πολύ με παρομοιάζω με σκύλο σήμερα,δεν ξέρω τι γίνεται,εγώ είμαι ξεκάθαρα γατάνθρωπος!).Πήρα λοιπόν 4 πραγματάκια:











  • Μια λίμα με 1,5 ευρώ
  • Ένα μανό με 1,59 από 5,30 ευρώ
  • Ένα γαλάκτωμα ντεμακιγιάζ με 4,47 από 14,90 ευρώ
  • και ένα primer με 3.87 από 12.9 ευρώ


    Το μανό είναι Sephora,η απόχρωση "04 rose,pink" και ισχυρίζεται ότι κάνει τα νύχια πιο σκληρά,δυνατά και λεία.Θα το δείτε σε επόμενο post!

    Το γαλάκτωμα είναι "O2 D-biotic".Ομολογώ ότι δεν είχα ιδέα για τη συγκεκριμένη μάρκα,δεν έχω χρησιμοποιήσει κανένα προϊόν κι είναι η πρώτη μου επαφή.Είμαι πολύ ευχαριστημένη με το γαλάκτωμα καθαρισμού που έχω,όπως έχω ήδη γράψει,αλλά γενικά μου αρέσει να ψάχνομαι και δεν μπόρεσα να αντισταθώ!Θα ακολουθήσει review αφού μου τελειώσει αυτό που χρησιμοποιώ τώρα και το δοκιμάσω.Πάντως υπόσχεται πολλά.

    Το primer είναι Sephora.Δεν έχω ξαναχρησιμοποιήσει primer ποτέ μου,και μιας που έχω ακούσει καλά λόγια για το συγκεκριμένο και το βρήκα σε τόσο καλή τιμή,είπα να το αρπάξω!Θα ακολουθήσει review.



  Αυτήν ήταν η σημερινή "ψαριά" μου λοιπόν!Έχετε χρησιμοποιήσει κάποιο από τα προϊόντα;Πως σας φάνηκαν;


  Φιλιά στα μούτρα!

  J

  

6 σχόλια:

  1. Με γεια!!!!
    Είναι τέλεια όταν ψωνίζεις! Πάντα νιώθω ανανεωμένη!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!Ναι,πραγματικά και η παραμικρή αγορά φτιάχνει το κέφι! :D Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Εχει ΤΟΣΟ μόνο το primer? Tρελαίνομαι!!!! Πρέπει να κατέβω sephora ΤΩΡΑ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. To primer το πήρες σε καταπληκτική τιμή. Δεν το έχω, αλλά είχα μερικά δειγματάκια και το δοκίμασα και μου άρεσε πάαρα πολύ. Καλοφόρετα όλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Merci beaucoup!Δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα να φανταστείς,αλλά έχω ακούσει τα καλύτερα! :)

      Διαγραφή

Τα σχόλιά σας με κάνουν χαρούμενη!
Πάντα απαντάω κι εκτιμάω πολύ το χρόνο που αφιερώνετε για να με διαβάζετε. :)